2 Nisan 2007 Pazartesi

Hello World!

Şubat 2005'te başlamıştım blog yazmaya ve ilk zamanlar pek ne yana gideceğimi bilemedim. Halka açık yazıyorsun ama muhataplarının kim olduğu belli değil ve hatta olup olmadıkları da belli değil. Evde kendi defterine yazıyorsun gibi de değil...

...

Çok günler geçmiş, bırak köprünün altından geçen suları, seller köprüyü bile götürmüş. Canı sıkılan kalem sahibi, yahu benim ne eksiğim var, ben de atıp tutarım, magazincilerle dalga geçer, yeni teknolojiler hakkında fikir beyan eder, politikaya bile bulaşır, gider cumhurbaşkanı olurum demiş.

İşte tam da böyle bir şeyler düşünürken kurabiye canavarının doğuşunu müjdeledi hemşire. İyi ama kurabiye canavarı mavi olmaz mı dedim, gözlüğünün üstünden sert bir bakış atıp azarladı sen değil misin turuncu, işte sana benziyor...

2 yorum:

MeliS dedi ki...

e hayirli olsun, muhatap kabul edersen acilisi ben yapayim dedim. hadi iyi yazmalarr:)

Adsız dedi ki...

hello world
this is me
life should be
fun for everyone

musikisi eşliğinde hoşgeldiniz diyelim biz de.